Als erkend keuringsorganisme voeren we bij ACEG tal van technische keuringen uit zodat onze klanten de nodige keuringsattesten en cerificaten kunnen behalen. We onderscheiden ons door de nadruk te leggen op kwaliteit, snelheid en digitalisering om onze klanten merkbaar te ontzorgen.
10 jaar expertise
ACEG bestaat in 2022 exact 10 jaar en is ondertussen uitgegroeid tot het grootste keuringorganisme dat nog voor 100% in Belgische handen is. Dat laatste geeft ons buiten meer autonomie ook alle beslissingsrecht in het dagdagelijkse en strategische reilen en zeilen. Deze sterke en gezonde groei is te danken aan onze basispijlers: kwaliteit, snelheid, digitalisering en klantenservice. Met meer dan 300 medewerkers staan we paraat om over heel België keuringsverslagen te leveren binnen de 7 werkdagen na aanvraag van onze klanten.
Totaalaanbod
Ons aanbod is doorheen de jaren mee gegroeid met de noden van onze klanten, waaronder ook de immomakelaars. Zo staat ons team van ervaren inspecteurs in voor tal val wettelijke technische controles voor de immosector. Denk daarbij aan: asbestinventarissen, elektrische keuringen, EPC’s en keuringen van stookolietanks.
Ontzorging en digitalisering
Digitalisering is vanaf dag één onze sleutel om klanten te ontzorgen van alle tijdrovende en administratieve aspecten. Van de initiële keuringsaanvraag, tot de effectieve uitvoering van de keuring en de verslaggeving nadien. Alles verloopt via ons platform, speciaal ontwikkeld op maat van onze diensten én de noden van onze klanten.
Ons platform staat voor een eenvoudige manier om keuringen aan te vragen en verzekert 100% transparantie en een efficiënte service nadien. Volledige ontzorging met oog voor detail. Uw verslagen zijn onmiddellijk en voor onbepaalde tijd digitaal beschikbaar. Dit maakt het voor ons mogelijk om de snelste op de markt zijn.